Fredag- Stan :)

Hej!
Idag, hade vi bara en lektion. :) (engelska, vi fick glass och sen hade vi vår lilla redovisning å de gick väll inte jätte dåligt iaf) Efter lektionen hade vi tänkt att fara till Abbortjärn, men de blåste och var kallt, så vi hade "picknick" i allrummet istället, hahahaha asg! ;]
Vi spelade kort till de flesta skulle med 10:55 bussen. När jag och Elina kom till stan köpte vi mat på mias, fish nuggets, awie ;]
Sen shoppade vi på stan ett bra tag..
Köpte en mascara, sminkborttagningsmedel, örhängen, halsband och väska till skolavslutningen, badkläder, tja de va nog allt.
Vi gick och fikade på café stationen eller nått liknande (A) thaha, och igenom fönstret såg jag tivolit, och vi gick dit :D åkte en grejj.. kan inte påstå att jag känner mig trygg snyrrandes upppe i luften xD ånej!
Sen vann Elina och Jag på vinst varje gång hihi, de tycker jag va duktigt av oss :] tycker du inte? :D
Vi gjorde inte mkt mer på tivolit utan gick tillbaka till cafét och spelade kort innan vi skulle till bion. Vi skulle se My bloody valentine 3D. Jag gillar inte skräckfilmer, och hellst inte i 3D.. de är alltid dumma, att gå ensamma i mörka tunnlar, hur smart är det xD haha inte värst.. men jag fatta inte slutet ;] men jag tycker de va synd att jsut snyggingen skulle va skurken.. jag ville ha ett annat slut.. buhuuuuääääh!

Rackarns också att jag tummade att se en annan skräckis på bio med elina... hjälp xD
Efter bion gick vi tillbaka till cafét igen^^ och spelade mer kort, tihih. Elina gick och köpte kortlekar så vi kunde spela patiansduellen :D :D :D yeye!

Bussresan hem var otroligt dryg.. oskönt hur man en satt/låg.. :( bue...
Tja, de va väll lite om min dag.. great day :D tack alla! <3

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0