Fredag - Skolavslutning

Tjao!

Morgonen började helt normalt, gjorde mig i ordning. Fixa hår, smink, kläder ah de vanliga :) Familjen åkte till Vindeln för att va i tid för att ställa traktorn där den skulle stå.. runt halv 9 började allt i kyrkan. Kören sjöng, olles tal var rörande, nemanja, eller ska jag kalla honom truck? ;] Efter det var de lite andra pris och sånt som skulle delas ut:)
När allt var klart i kyrkan blev de foto med klassen, mer foto med klassen, foto med klassen på vagn och gissa vad, ännu mer foto! ;] Traktor resan gick fina fisken ^^ Vi hade lite extra passagerare, men de var välkommna ändå :)
På skolan hade vi en träff med klassen där vi gav lärarna presenter och blommor, sen lottade vi ut en hundring, som matte vann ;) tihi. Volleyboll brudarna smög iväg och gav danne ett fotografi och en blomma från oss alla :)

Lunchen var trevlig, de måste jag säga, och Donald är lite busig, taha.

Efter lunch hade vi alla en samling på forum, där vi elever spelade upp vårat spex på lärarna och lärarna på oss.
Det var jätte kul, otroligt underhållande^^ Men när spexen var klar blev det sorgset, att säga hejdå till alla lärare var jätte svår, de trodde jag aldrig, ånej. Men de kom väll nån tår där i blend dem.
Kommer att sakna renforsskolan, på ett eller annat sätt, de är jag säker på. Å klassen, kommer att sakna den med. Otroligt mycket!

Efter allt var jag med Elina. Vi såg på Hannah Montana the movie :) tjoho. När den var slut åkte vi med Malin ner till hotellet, där halva vår klass redan satt och väntade. Middagen var god, sällskapet var toppen och humöret på topp. Bättre kan de väll inte bli? ;]
Ett sista adjö till alla innan man åkte hem till lilla Kulfors, där man blev grattad av farmor och farfar de första man gjorde :)  tack så hemskt mkt! :)

Monica och familjen kom lite senare, vi åt hallonpaj, och senare på kvällen satt vi och smaskade chips/ostkrokar. Dock somnade jag, tihi. Men jag var helt slut.. men så kan de gå,

man tack till alla blommor/presenter: Mamma, pappa, farmor, farfar, monica, per, malin, johanna, simon, Malin.H och Johanna, <3 super glad!

<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0