Fredag-

Hejhej!

Idag vaknade jag hos Elina :) De va otroligt varmt och jag höll på att svettas som en en gris i de där lilla huset eller bod, jag vet inte va de är.
hur som hellst väckte jag visst Sofia med (A) hahaha :] Lite Evil. Men hon höll mig vaken till 3-4 någon gång i natt, och de var ju inte lika snällt heller :D haha.

Hur som hellst, vi åt frukost,och gick till ohlsson och badade/solade, eller Sanna, Sofia och Elina badade, jag hade inga badkläder så jag stekte på bryggan.. och brände mig lite lätt på axlarna.. men de är inte som Elina iaf (A) mohahahahha söt tomaten min <3

Efter Sanna jag och Elina spelat lite spel åkte jag hem, skulle fara och bada i abborrtjärn  men Malin kom till mig istället så vi for inte och badade.
Vi bakade paj och kladdkaka thihi, dödade en spindel, spelade piano, diggade till musik och så mycket mer hände inte denna gång.  Men de va kul att du kom.

När malin for hem åkte jag till Elina igen. Jag, sanna och Elina or och badade/åt paj. Trevligt Trevligt. Men de blev inte så mkt bad. Mer mobbning av elina :) :) :) :) lite taskigt men tur hon är söt <3333

Nu ska vi se på film,hare bäst pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det heter paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj :]

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

2009-06-27 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0