Uppdatering....

hej.. nu har jag inte skrivit på ett tag.. och de är därför jag inte haft någon dator till hands.. :)

Söndag
Åkte till umeå för att hämta en tv hylla till lägenheten.. och sen blev det att fara till Rebecca :) Vi bakade kladdkaka, såg på arn 1.. och så :)

Måndag
Rebecca och jag kliver upp 10.04. Vi missade 4 min av "hitta pappa" på disneychannel hehe :)
Vi va med twister :] älsk kaninen!! :) Sovde över en natt till :) :)

Tidsag (idag)
Idag har vi åkt in till Vindeln.. va hos lars och försökte ladda hem film.. men dc funkade typ knappt, eller så var jag sämst. Vi fick en film ;) hehe :]
Sen blev de glass och stek utanför lars, kortspel med. sen beslutade vi oss för att börja gå mot Kulfors innan pappa var klar hos mormor och morfar.. :)
Vi gick en hel timme innan pappa kom... yey :) men motion fick vi. Å vi blev jagad av getingar med ;)
När vi kom hem duscha jag och vet inte va rebecca gjorde medans. men efter de åt vi klimpmjölk :D :D :D :D :D gott,gott,gott,gott :] sen blev de data nörd för rebecca och mig.. (A) hehe. Vi lyckas dåligt  måste jag säga..
Sen skulle vi göra smootie.. med den blev inge god.... så vi baka kladdkaka istället :] med bär i, de blev gott! :) helt otroligt, ett experiment som funkar :) hehehe. nu data nördar vi igen :] haha.


Kommer inte kunna skriva förns fredag eller lördag.. får se hur länge vi är i åsele.. för de är dit vi ska :) men ha de bäst tills dess, och ha lika kul som jag kommer att ha ;)


Saknar dig.... <3



HEJDÅ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0