Torsdag- simpan 5 år

Heej! :)
idag öhm.. har jag packat en till kartong med stuff.. och spelat piano.. :):):):) Har också sorterat pärlor.. tappar man ut på golvet får man skylla sig själv.. men har 3 färger kvar :] yey! :) hehe
Pratade med Johanna en sväng med.. :) i smyg, tihihi :] buus.
Shit, jag kommer inte ihåg va jag gjorde..
Men efter middagen åkte vi till simon som fyllde år :) Vi fick mycket gott att äta och Malin hade gjort tävlingar.. mitt lag vann inte, men ändå, de va kul! :)
Sen skulle vi leta godispåsar.. iaf barnen.. och jag hittade min sist.. och den saknade "bilar" tragiskt :] Å sen fick vi festisar och då blev jag nästan utan sugröret.. som johanna sa" du har ju oflyt" haha. Lite otur :] 
Jag åkte med bror till Vindeln.. en tväris förbi Sigrid.. hämta en serie jag skulle låna å se.. :) Men sigge va inte hemma, men som tur va hennes mamma det. :)
Sen åkte jga med Lars till Roger.. på flakabäck och gick hem till bror därifrån.
När jag kom till lars började jag diska.. jag är för snäll visst är jag. :) men i helvete så mkt disk en människa kan ha... och möglig^^ inte vill jag äta nudlar på ett tag..

Nu sitter jag här och ska kolla runt ett tag innan jag går och läser innan jag somnar :) 4 kapitel om dagen, då ska jag nog hinna läsa ut böckerna i sommar! :)


Hare bäst pusshej!

Här kommer lite bilder för dagen:



 peace dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0