Torsdag - :)

hejhej!
idag har jag varit med kusiner (malin, johanna, å simon) Mest tjejorna dock, hheehe stardoll :] lite smått beroende (A)
Sen när de åkte hem följde jag mamma på vårdcentralen för att kolla upp armarna.. fick dricka nått riktigt ogott... huvva.. brustabletter skrämmer mig otroligt mkt^^ de är så sjukt äckligt^^ :P
hur som hellst, när jag va klar på vc gick jag på mys.. kollade runt, sen blev de konsum, å tillsist närköp.. :) yey pengar på mobilen igen :D
hur som hellst, när jag shoppat klart gick jag till malin en sväng. nawie plåster ;] haha.

Efter malin besöket blev de besök hos bror.. skulle ladda hem filmer, men de gick inte så bra för mig.. hehehe. Fick med mig en hem, vad duktig jag är ^^ ;] haha.

Nu sitter jag hemma och ska lägga mig och läsa.. minst 4 kapitel per dag, eller hur va det.. hehe (A)

I morrn vet jag inte va jag ska hitta på... får ragga runt och kolla.. annars blir de väll att vara hemma ;] haha.

ha en trevlig kväll/natt (A) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0