Tisdag & Onsdag

Tjao!

Tisdag
Idag följde jag med pappa in till umeå, tänkte passa på att shoppa när jag ändå får gratis färd dit, de blir ju 37 kronor billigare.. de är inte så att jag hade nått annat för mig. :) Jag handlade lite smått, brevpapper,  örhängen och ett DS spel :) yey^^ Men jag fattar det inte typ... de är konstigt... :] jag har inte ögon för spel (A) ^^ haha. Får ta hjälp av experten på spel: Johanna :D haha. <3
På kvällen åkte jag till Malin, som vanligt, och jag brukar alltid va försenad när jag kommer, med minst 20 min typ, och nu idag var jag mycket i tid, (12 minuter typ) å då är malin precis på väg för att handla, och jag ba; öhm, vars är du på väg då? ^^ ;]
heheh, men hon är ju så van att jag kommer försent så hon tänkte vara fiffig^^
Vi cyklade och handlade, och sen körde vi moppe till Anja, som just hade bakat kladdkaka ;] så ellen, anja, malin och jag smaskade kladdkaka och så innan vi åkte till abborrtjärn och badade :D de va jätte kul! verkligen! :D
 Efter badet ser vi på A drift (tror jag den heter) och äter kladdkaka / lax paj ;] hehehehe (A) go blandning.. men de va as gott!  Sen hände de ine mkt mer.. :)


Onsdag:
Idag vaknade jag sent, fan! Antingen funkar ine veckaren eller så hör jag den inte!! Jag gör inte så mkt på dan.. men vid 2-3 någongång åker jag till Elina :D Så jag är med Hon, Eve och Sofia :) Vi sitter och löser korsord som några äldre damer skulle ha gjort ;] haha. Men riktigt smarta, är vi de?
Vi äter middag, pizza yey^^
Sen far sofia hem, och vi övriga spelar spel :) elina snubblar på mål linjen och jag vann :D yes! ;] tihihihiihhihii <3 tycker att du är e söt tomat iaf^^

Sen satt vi och slkrev miljontals små lappar till varandra, tihi :) och vi skulle baka chokladbollar.. men smöret va slut... men vi poppar popcorn till filmen istället :] hahah ;] tihihihihii.

så nu ska jag gå, men om ni vill se bilder, kolla på bdb! :D om nån dag, så har jag garanterat lagt in bilder. :) ^^


Hare bäst, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0