Tisdag..

Tja!
I morse vaknade jag upp hos Malin.. jävla gräsklippare^^ hehe ;] Jag skulle åka med bror hem till Kulfors.. så jag gick dit och skulle väcka han, men de behövdes inte.^^ tihi.
När jag kom hem
kollade jag runt på internet.. å sen blev de att baka bullar.. istället för att lacka folkrace bilen, för de gjorde pappa igår.. hem bullbak funka lika bra.. så nu har jag pengar till fortet, yey för mig :) ^^
Sen blev de att läsa en stund och efter maten for jag ut i skogen och röjde.. 2 timmar.. första timmen gick jätte snabbt.. men då den andra.. seriöst klockan måste  ha stannat... (A)
Efter en efterlängtad dusch blev de att läsa lite till.. och sen såg jag på Forrest Gump,  Omg vilken film.. jag känner mig så värdelös just nu så de är inte sant.. att de finns så söta människor.. ojoj. Skärpning vecc..

Nu ska jag läsa ett kapitel eller 2... och sen blir de att sova..  inga gratis sms... de suger.. och 10 "olästa" sms. tihi, gjorde dom olästa efter att jag läst dom ;] hehe (A) tokigt.

Sov en god Natt! :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0