Söndag

Hejhej! 
 
Idag har jag chillat runt på förmiddagen, spelat piano, My Sims på ds.. och eh inte så mkt mer. Efter 1 någon gång for pappa och jag ut i skogen och röjde. Helt okej. 2,5 timmar mindre ^^ 27, 5 to go...

När jag duschat, ätit palt, och så, åkte jag in till Vindeln, tankade, drog ut soptunnorna.. eller soptunnan. Fick hjälp med den ena av en vänlig snubbe. yey!
Sen blev det att vänta på Sofia, Sally och Elina :) yey. Vi hade de trevligt.  
 
Närköp sväng 1:
Alla är där, köper godis.

Närköp sväng 2:
Elina och Vecc får en gratis kortlek från GB utan att köpa glass.

Närköp sväng 3; (några sec efter andra besöket. )
 E & V kommer in igen... köper 4 piggelin.. och får 2 kortlekar till (A) hahaha. Vi är söta. x]

Vi sitter och myser på Elinas mammas jobb :} spelar kort osv.

När jag kom hem prata jag med Rebecca i telefonen. Hon är allt söt hon! (A) <3
Efter de blev de film time. Prinsen och Jag 2. :) den är sötis.

Nu ska jag sova, ha de bäst! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0