Söndag- yey!

Hey! hah yey hey.. heheh..

Idag har jag tagit en sovmorgon.. sovit ut efter alla tidiga mornar från semestern..  :)
När jag vakna spela jag piano, i en massa olika fina toner ;] hehe. Å sen läste jag lite granna.. nu fick jag en minnesförlust.. jag kommer inte ihåg vad jag gjorde ^^
Men jobbat har jag iaf! :D i 2 timmar, jag fick damp som faaaan med.. en massa flugor, getingar, osv.. och dessutom klia det fruktansvärt.. hoppas de ger sig snart.

När jag kom hem duscha jag och så.. inge mäsrvärdigt..
familje pizza till middag.. :) mätt!! men de va gott. Hej kompisa pizza, som faktist va go^^ yey!

Sen har jag ju också läst.. mer än 100 sidor idag :D yey. Men systrar i jeans är jätte bra. :)

saknar alla goingar.. :(

god natt allihopa! :D puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0