Söndag igen. :)

Hejhej!
Idag vaknade jag klockan 10.. halv 11 skulle jag och Elina börja cykla mot varandra.. fick lite sura miner när cykeln hade lite luft och de verkade inte bli mer när vi använde kompressorn.. vet inte hur se stavas så vi kallar den för kurt. Jag och mamma försökte få kurt att fungera.. men de gick inte.. och tiden tickade.. fick ringa till elina och säga att hon inte skulle börja cykla.. ;] hehe. Hur som hellst slutade de med att jag cykla med lite luft nästan ända fram till Hednäs, då pappa kom och hjälpte mig :] yey! Då gick de mycket mycket bättre! :D
Elina och jag möttes precis bervid ett älgtorn, så dit klättra vi upp och picknickade med pasta sallad :D nice!
Efter en lovely måltid fortsatte vi cykla mot Skivsjö.. ingen rolig väg inte.. men vi kom fram, yeah!

Vi såg på Another cinderella story, och sen gick vi in och jag lärde Elina hur stardoll funkade ;] haha. söt hon är.
Sen blev de Antonia en tväris.. har inte vart där på flera år känndes de som.. men de är sig likt :) Hon fick sin present och jag lånade ägg och kakao :] haha. (A)

Jag cyklade hem till Elina igen och sen blev de att baka muffins och chokladbollar med Sofia och Elina! :)
Å när de va klart såg vi på Honey! :D söt film, och jag älskaar låten på slutet :)

Nu sitter jag här hemma i Kulfors, ska gå och läsa nu, ;) som vanligt :D
Har haft en apa bra dag! :D

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0