Semester trip ons-lörd.

Hejhej, nu har jag kommit hem från Åseleresan. de känns jätte bra att vara hemma. :)
Och såklart är alla nyfinka, yey, trodde väll det ;) heheh (A)

Onsdag
Mamma, pappa, Rebecca, Hund och jag åker med bussen mot åsele. vi gör ett stopp på Dollarstore, där jag såklart ska skämma ut mig..
Jag lägger mina saker i fel korg. Och när kvinnan kollar sjukt konstigt säger jag: D-du är inte min mamma ;O
HAHAHAHAH vad jag är pinsam.. (A) och jag har självklart inte fått glömma detta heller.. pga några personer som heter familj och vän ;O damn. Iaf.. vi handlar på ds.. köper en massa saker till lägenhet. tex glas, städgrejjor osv. Vi körde vidare tills vi kom till banan i Åsele. Där parkerade vi, ställde iordning för morgondagen, och sen grillade vi kött med potatissallad :D mums. Jag och Rebecca såg på prinsen och jag 1 och2  under dagen.
Annars hände inget speciellt, bara en massa uno ;)

Torsdag
Vi väcks tidiiiiiigt av att de börja gasa och leva om med alla folkrace bilar... nice. Man kunde inte somna om iaf.. trevligttrevligt.. men vi steg upp, käka frukost. Gick och kollade på folkrace tävlingen.. men sen började det spöregna, åska, hagla och blåsa..... de va otroligt najs! NOT!
Man blev inte lite blöt. Vi satt innuti bussen, alltså i "garaget" och väntade.. på att de skulle klarna.. och tillslut gjorde de det. :) Till middag blev de våfflor med grädde och hjortronsylt. As gott. Rebeccca och jag såg på ice age 3. :]
När ambuden, och allt packande va klart. (Mats var den som kom längst i tävlingen av dem från vindeln.. )
Den här kvällen var vi på en camping.. jag läste ut mig bok, yeeees! Äntligen slut på den. Nu kan jag börja på en bra bok ;] hehe.
Sen blev de film time. 1408.. jäkla psykfilm... (A) urk!
Innan vi gick isäng spela vi skip-bo. eller jag, mamma, pappa, henke och håkan gjorde det rebecca ville inte va med :)
henrik vann jag kom två och jag tror pappa kom trea. :) 

Fredag
Marknad idag. Jag och Rebecca gick runt och kollade.. köpte inte så mkt igentligen.. mest filmer.
(hsm3, the ex, anything else(som sög) och another cinderella story, eller nått liknande.. den va otroligt söt!  nawienaw.)
Men sen åkte rebecca med håkan å henke hem till vindeln, och vi skulle till, tja, jag vet inte va det heter^^ men utanför umeå någonstans vid havet. Men, vi fick bensinstopp, så håkan mf. fick köra nästan 5 mil för att hjälpa oss ;] hehe. (A)
Tillslut kom vi fram till stugan som Monica mf. lånat för helgen. Vi åt "icke stressad ko" men.. vi föreslår stressad nästa gång kanske :) men de va gott iaf.. sen spel de spel. Hjärnkontoret med malin och alfapet, eller nått med lars. jag vann inget ^^ :)
Va var också och gick på spelar vid havet. innan vi åt efterrätt, jordgubbar, kladdkaka, och grädde^^ inte dumt.
Sen hände inte så mkt :)

Lördag
Jag åker hem hem lars,  å jag skriver mer ikväll, ;]  och då kanske de kommer en blid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0