Onsdag :)

hejhej!

Idag har jag jobbat.. 2 timmar i skogen.. yey.. men mamma och malin kom med fika.. mums. :) och dessutom 2 timmar mindre att göra sen ;) de är alltid nått ;) lyssnade på ett kult radiopagram.. typ spik i foten. :)
Snackade med beccis på vägen hem <3<3 synd att hon e sjuk :(
Sen idag har jag spela piano.. köpt en massa saker på stardoll hehehe :] och sen bakade jag och malin :) Syltkakor.. och sen gjorde vi en egen grejj.. vi gjorde en platt kaka med sylt på.. som en pizza.. och sen la vi chips på.. de va gott, ifall man tog bort chipsen.. hehe, urk på dom. (A)

I morrn blir det att läsaaa... är efter i boken...  :(
man jag har haft en bra dag iaf. :) godnatt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0