Onsdag- i din fantasi, eller hur var de nu?

Hej!
Idag har jag varit med Rebecca på förmiddagen. Hon sov ju nämligen här. :) yey! :D Jag kan inte koka spagetti, okej? (A) de är frustrerande... bara för jag glömde bort att koka vattnet innan jag la i pastan.... xD blond, blond, blond!
Jag körde Rebbe till rökeriet, och sa adjö, men vi ses ju snart igen sötnos. <3 knäppt att de blev som de blev.. hm.

Efter jag lämnat rebecca, åkte jag till Johanna. <3 Vi hade picknick med pajen som jag bakat.. mer gele med havregryns bollar, men.. de är ju tanken som räknas, eller hur (A) ?
De va mysigt i varje fall.. sindelmannen tallrikar och allt ;] hehehe.  naw.
Sen såg vi på Hannah Montana the movie. Låtarna är för söta ibland.. ;] <3
Å sen hade vi ju piano lektion med jue, jag äger.. not ;] men har lärt mig lite nu, så jag kan öva hemma. Man kan ju inte lära sig allt på en gång. De är o möjligt. Men add, då adderar man, haha logiskt :] hehehe (A)

Sen såg vi ju en massa tv pogram med :] och jag hade de otroligt kul med dig. <3 saknat dig..
Johanna är duktig på memory.... (A)

Glitter slipsar, sockar och olja... hmm.. Johanna? ;]

NU måste jag verkligen sova... ska ju upp i morgon med.. + att sängen är katastrofalt (stavas?) obäddad och huller om buller ligger allt. ;] men god natt å sov sött <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

ahha jaa de va jäätte jätte jätte snällt :D <33 ^^ Pajen var jätte goooood! :D

men jag tkr du är duktig. jag är dålig lärare däremot :] får lära dig mer ngn annan gång :D

filmen var jätte braa också ^^



HAhaha XD jag är BÄST på memory.. XD HAHAH! GULDFISKMINNE (A)



hahhhaha xD piiinsaaamt (A) men du var ju med (A) HHAHA :]



måste göras om snart <3 :) när jag kommer hem :D !!

saknar dig enoooormt mkt!! ;(



DU är väldigt duktig på att skriva btw ^^ !!! roligt att läsa :)

2009-07-17 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0