Onsdag- :) :)

hejhej!
Idag har jag jobbat.. och öhm.. jag är så trött att jag inte kommer ihåg.. cyklade till Kussjön med mamma och fikade på sommar ´cafét.. :) pratade med Johanna med en sväng. :)
När vi kom hem åkte jag till Vindeln och var med sigge, :) Pratade med Rebbe samtidigt som jag körde ;] haha.
Sigrid och jag hade tänkt att bada.. men de blev inte så.. vart inte så.. men vi satt och snackade i gräset :) Guldfisk bror tittade förbi, mest för att få godis, men ändå ^^ hehe.
Vi såg även på en film innan jag åkte hem. :)


Jag blir galen på Halens.. att man ska ändra så mkt.. de blev ju cp.. vet inte om jag beställde sakerna eller inte.. om jag gjorde de så blev de ingen adress eller nått^^ Som de brukar komma fram när man skriver in person nummren... gaaaah! xD Crazy...


Godnatt iaf ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0