Måndag

Hallåhallå :)
igår (eftersom de är tisdag idag) var jag i vindeln och jobbade, åkte med johan in och sen var jag på bastuvägen och slipade dörr "lister". Sigge kom och hjälpte mig senare :) yey för henne! :) Vi gick på ica och handlade lite grejs, och sen  gick vi på färgaffärn och kollade på färger till väggarna :D och de blir as bra, de vill jag lova! :) Vi provade också och lacka en "dörrlist" (jag vet inte va de kallas igentligen hehe) Svart lack färg  blir sueprduper bäst! ;] nice som fan.
Vid middagstid for vi hem, eller sigrid for hem och jag gick till lars, jag kuttade mig på fingret på en rakhyvel.. de gjorde ont, och de va klantigt ;] haha. Men Rebecca var där och skrattade åt mig, ;] hihi, sötnosen! <3

Strax efter sju gick vi till Malin, filmkväll! :) Daniel och Johannes kom lite senare:) Vi började att se Twilight.. å sen blev de som de blev.. å vi fick se slutet själv. och de va minst lika bra! :) Vi såg också Mina, dina och våra, eller vilken ordning orden är ;] haha.
Vi började att se high school musical 1.. men de sluta med att vi stängde av tv:n och somnade istället. :)

Hade trevligt med er! tack! 

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0