Måndag & Tisdag

Hejhej!

Måndag
Idag har jag åkt in till umeå med halv 3 bussen. :) Gick runt och kollade lite på stan innan Bex kom och mötte mig. Vi gick på hemköp och handlade och sen gick vi på bion. Vi skulle se Knowing. den var en film med blandningen, söt, galen, läskig, super konstig. Men den var bra. :)
Efter bion åkte vi med bussen hem till Rebecca. Där spelade vi spel, såg på Bring it on, och chattade. Innan vi somnade, skulle vi se på en till film. ni vet den där råttan som lagar mat (A) hehe. Men jag somnade direkt.

Tisdag
Jag vaknar upp hos Bex, vi äter spagetti och köttbullar, å sen spelar vi cluedo, eller  vad det heter med linn. Efter det gick vi på djurmagasinet-godishuset- rusta- boom- barnens hus- rödakorset shopping runda. Fyndade en massa saker till lägenheten.. men mina planer om sture... de finns inte mer... :( buuuäe.
Efter de blev det att ta bussen till stan. Suuuuur buss förare kan man säga ;] haha.
Jag gick runt på stan, på gubbdagis och inperation. hittade en hel delmassa. (som jag också köpte, hehe. ) dagen gick på 522 kr. ;] men jag fick mycket. Otroligt mycket. Nu är de bara lite mindre som fattas :D
När jag kom hem till vindeln var jag med Rebecca (inte samma). Vi packade sakerna jag just köpt + lite annat i kartonger.  :)
Å sen poppade vi popcorn & gjorde cola. Filmen vi skulle se heter: Låt den rätte komma in. Den var skum. Riktigt skum.. men de är vi ju vana med Rebecca och Jag. Tur att vi såg en mindre skum film sen. A walk to remember.. den är enormt naw. :D 

Spikmattor är bara läskiga (A) haha,

Vi får se vad som händer sen, kanske ska bita rebeccaaa :D yey för mig (A)

pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0