Måndag- stan :)

Hallå där!
Idag vaknade jag med tuppen... nat.. men ändå.. rätt tidigt :) yey. Skulle till ume såklart :) Träffa Elin å Anja på bussen, nice. Vi med dem ett tag tills Gabbs kom till stan. :) Vi hade de trevligt, ;] haha.
När gabbsan kom gick vi och fikade, mummis. Sen blev de shopping.. och, ja mer shopping. :)
Sen blev de missförstånd mellan malin och mig? jag trodde vi skulle på bio idag å malin i morrn.. så eftersom malin inte va i stan och jag hade inget att göra, så gick jag och såg på baksmällan.. den va riktigt bra! skrattade otroligt mkt.. (A)
hehe. Helt klart värt de där 47 kronorna :) oyes!
sen blev de att prata med Rebeccaa <3 och sitta och vänta på bussstationen.. läste några kapitel i bok.. :) jag älskar den´boken, otroligt bra. :)

Måste till skivsjö någon dag! :) saknar min pluttinutt Elina! :) <3 fast hon läser väll inte de här när jag ekomt skriver nått snällt.. (A) hehehe. ;]

Aja, nu ska jag gå och tvätta bort smink och packa upp alla inköp.. köpte en vacker vit klänning, sjukt nöjd! :D Helt klart nöjd med dagen i helget med! :)

På menyn nu: Film! :D (efter jag gjort de jag sa tidigare)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0