Lördag!

Hej!
Snart får jag dampdampDAMP!  Sluta klia/svida nuuuu, om de inte va i ansiktet skulle de va någolundabättre... men snälla låt mig va! :( Vill inte se ut som en gammal gumma, är ju bara 16 för 17 gubbar, hehe ;)

Iaf, idag har jag packat, läst, läst mera och mera, spela myckeee piano och vart ute och gått. :) och sms:a såklart.
Vi fick en massa främmande till middag.. de blev rökt lax.. vet inte om jag gilla smaken så mycket.. men de gick ner ändå.. men nån hitt va de då inte. 
Hur som hellst, monica körde mig in till vindeln.. eller till bror. Han skulle på lan i stan.. så jag har hans place för mig själv, rätt nice.. men ska nog sova nu.. är 5 kapitel efter i tidsplanering..  men de ska nog gå.. på nåt sätt. Boken måste va slut i morgon, annars går de segt :] har 8 böcker till jag måste ha läst ut.. och de är mycket mer text i dom dessutom.. hm.. menmen..  gäsp.. god natt :]


Tack Monica för salvan.. den hjälper iaf lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0