Lördag- middag hos mormor / morfar

Hejhej!

Idag vaknade jag så sent så jag tänker inte tala om det. Huvva, sova bort hela lovet? Va är de för sätt.. hehe.
åt frukost (lunch).. spelade piano, stökade på inne på rummet.. plockade ner saker från väggen och sånt. Sen la jag mig och läste, tills jag skulle göra mig för att fara till mormor och morfar. Folk som va där: Mormor, morfar, pappa, mamma, moi, Monica, Per, Malin, Johanna, simon och åke :) Vi åt gott,  middag & kladdkaka. Sen blev de ut och sparka boll, nicka boll och kasta boll till varandra. Rikgtigt kul. Men allt kul har sitt slut, alla packade ihop och åkte hem och så även vi.

Sen jag kom hem har jag spelat piano och suttit vid datan och kollat runt och såklart smsat.. mitt leve bröd (A)
Å snart blir de att läsa ett kapitel till och sedan sova. :D
Ha de otroligt bäst! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0