Lördag-

Heeej!

Idag vaknade jag seent.. som vanligt.. eller igentligen vaknade jag vid 9, läste elinas sms och gick och la mig igen.. xD
På dagen åkte jag in till Vindeln med mamma, vi åt lunch hos Bror, (mamma tog med sig,) men självaste lars jobbade.. så alla familjemedlemar åt hos lars, men han va inte hemma, haha xD
Men sen kollade vi i källaren, på några möbler.. som pappa fått, och de passa perfekt till min lägenhet! :D ett runt bord och en garderob! + en matta, men vet inte va de är för mönster, men om den är fin går ju den med såklart, :)

När vi kollat klart åkte vi till bastuvägen.. ( där jag kommer att bo, framöver) vi städade i några förråd.. för pappa hade stökat när han gjorde handikapptoan på ABF på övervåningen.. men dammsugaren va så hög och jag fick bara ont i huvudet av allt och alla så jag va inte på så gott humör.. men sen när vi var klar där gick jag och köpte glass på ica, träffade henke en sväng och pratade med Lars.
Men de gick inte så bra för mig att äta den där jävla daim struten :O raawr.
Med lite glass i magen gick mitt humör upp med ett stort kliv.. och sen blev det så att jag började måla inne på toan som pappa byggt om.. skulle igentligen göra det i morgon.. men hade tid över, så why not? xD Så ett jobb mindre + mat på svanen med Elina & Sofia. :) Inte dumt de inte.
Sen gick jag tillbaka till mamma och pappa.. och en stund senare kom Monica, Per, Malin, Johanna, Simon, Åke och Morfar :) De hade varit någonstans, ;] kom inte riktigt ihåg. men de kollade runt lite granna.. och så kolal vi nere i källaren där vi ska bygga mitt krypin. :) Har kommit på en massa om hur jag vill ha det. :) Steg 1 är iaf att måla om dörrlisterna eller va man ska kalla dom.. de är inte en najsig blåfärg om jag ska säga vad jag tycker.. aldrig att den färgen ska få vara kvar xD neeever ever! Men de blir att slipa och måla om, till svart, tihi :] nått måste ju få vara svart! :)

Annars hände de väll inte så mkt.. pratade med Rebecca <3

nej men nu ska jag fortsätta att läsa, annars tar de ju aldrig slut xD haha :) pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0