Fredags dax igen.. :)

Tjaa! :)
Idag har det regnat hela långa dan.. känns som jag inte gjort någonting.. yey..
men jag har läst ut en bok.. systrar i jeans.. nu ska jag börja med andra boken. :) den har jag inte läst tidigare heller, så de blir skojjsigt :) Dock har jag sett filmen.. men de gör inte så mkt, för de brukar va helt olikt.. så de gör inget. Senare idag spelade jag piano, spela monopol med mamma och pappa.. hehe. Jag vann :] och mamma tycker att jag är en katt av elakaste sorten.. för att jag var så elak och lät henne va med så länge som möjligt med super lite pengar, heheh (A)

Annars har jag inte gjort så mkt mer.. shit ändå? Hur man kan gå igenom en hel dag utan nå vettiga saker.. måste ha suttit vid datorn superlänge.. :( ajajaj. Får hitta på nått i morrn istället!:) 

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0