Fredag! :)

Tja! Vi åker snart till vännäs för folkrace i morrn så jag ska snabba och berätta om den händelserika dagen :)

Idag åkte jag in till vindeln för att jag och söt rebbe skulle måla.. :) men först skulle mamma, pappa och jag på jernbolaget och kina.. men mamma körde över min fot.. hon trodde jag var inne i bilen sa hon ;] hehe.. de blev inga större skador.. men ajaj, de va inte smärtfrittt.. :(
Mat på kina som sagt.. friterade kycklings ;] å sen va tomas där, länge sen man såg han. :)
När vi var mätt och belåten åkte vi till bastuvägen och jag och rebecca började med att tvätta vägen, och själja bort tvättmedlet från väggen, och sen kunde vi måla.. ;] otroligt vackert.. sem gick vi på ica /konsum och efter de fortsatte vi att måla... :) efter de blev de svanen, hahahahhaa rebeccaaaaa (A)
På ica... (L) (bara rebbe som fattar, men ändå,, (LLLLLL) )
Sen kom Donald förbi med. :) länge sen man såg han! :)

Tja, förutom de jag sagt, har nog inte mkt hänt.. :)  men nu måste jag snabba mig.. pappa vill fara om en halvtimme typ och jag har inte packa eller nåt... hehe (A)

Ha de bäst och vi hörs i morgon! :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0