Torsdag ^^

Hejhej! :)

Vaknade i natt av att jag kramade ellen x) haha.. bus ^^ men jag somnade om och sov lite till, innan vi var tvugna att stiga upp för att fara till skolan.. som var allmänt drygt.. seriöst.. jag var supernära på att börja gråta på engelskan.. så dåligt gick det! Seriöst. Vet inte vad det är med mig nu för tiden.. orkar inte med något längre.. känner mig deppig och ledsen hela tiden.. orkar inte längre.. det kommer bara leda till en breakdown, de är jag säker på..! Ibland suger det att man inte kan stänga av tankarna..  hoppas verkligen att det blir en föränring snart.. men du verkar inte märka att de flesta runt om dig mår dåligt av det du gör, eller i detta fall, inte gör.. men de är inte bara därför jag mår dåligt, de är lite andra saker med.. men de är jobbigt att behöva dölja det hela tiden, och inte kunna prata med någon om det.. det äter mig innifrån.. suck.. aja nu har jag blottat mig,  iaf,

efter engelskan hade vi matte, och de gick braigt, och sen svenska, gjorde inte så mkt.. x) läxa tills i morgon x) haha.. men de gör jag bort i kväll, lätt som en plätt. :)

patiensduell med elinaaa <3

nu ska jag dra ut och gå en sväng, rensa tankarna.. :) ha de bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0