Torsdag^^

Heej!

Idag fick jag lite sovmorgon! awesome. första lektionen var inställd, andra lektionen (matte) var ändå helt okej, tredje var helt okej med! Busiga Kajsa och sonny flyttade fram tiden i klockan så vi slutade 20-25 min tidigare x) haha och sista lektionen var också inställd! Toppen dag ;)

När jag kom hem var de aaas kallt så jag la mig och såg på film i sängen.. the secret of ... ja vad var de nu.. mnhf eller  nått x) Lite små skum!
Sedan kom pappa men stannade inte så länge. Har igentligen inte gjort så mkt idag, hade tänkt göra mkt, men eftersom de vart så himla kallt har jag inte orkat^^

Bröt nästan ihop när jag så på a walk to remember... klarar inte av sånna filmer när de är såhär.. orkar inte med så mycket känslor! Satt och grät i 20 minuter lite till och från.. usch ba.

Nu ska jag diska och sedan blir det att hoppa ner i varma sängeeen och sova! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0