Tjaa :D

Tjooo^^

nu har jag hakat efter igen :)...
brb, ska ta bort en hårboll så ellen kan duscha :) .... HAHA?!

Iaf, i veckan hitills har jag:

Måndag: Skola, dans (var inte med och dansade, men var med och hjälpte eva :) ) hade ont i huvudet.. sedan blev det o.c. och inte mycket mer :) nya skor :D :D :D :D

Tisdag: Var hemma och var sjuk, ont i huvudet som attan... :( 

Idag, onsdag: Skolan gick super^^ Vi hade matte prov, som jag tror gick awesome.. :)
Efter skolan var jag med ellen. :) Läxa på ica, att kolla priser och så. Sedan gjorde vi pepparkaks hus :D vacker syn.... x) hehehehhe.... x) sedan blev de lite glasyr krig... :] ooops!!
sedan blev de o.c och chokladpudding x) och lite evil ness.. :D Ellen tror att hårklumpen skulle få ben och krypa på henne, tihihihihihi x) buuus x) men jag tog bort den åt henne :) så snäll som jag är :D

de var nog allt jag skulle säga :)


ha en trevlig kväll, natt, wtf :) pusshej !! :D

Kommentarer
Postat av: frida

De måste vi verkligen! :D

haha jo jag lever också ;) ha ju blive lyckselebo, så vi får se hur länge jag överlever :o

2009-12-03 @ 10:17:24
URL: http://ffolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0