Tisdaag

Hejhej!
Nu ska Victoria igentligen sova.. hehe :] men jag tänkte skriva en snabbis, annars blir det nog aldrig gjort skulle jag tro.

idag har skolan vart as chill! Först på svenskan lyssnade vi på en känd julnovell :) den var rätt sööt! awsie
sedan hade vi bara chark lektionen kvar. Alla fick ett litet uppdrag. jag och Sanna skulle skära pressylta, inte najs, men de var ganska chill :) vi ägde sönder alltså, hahaha, (A)
När vi var klara skulle vi storstäda inne i lokalen eftersom de är jul lov och shit. Inte allvarligt farligt de heller :)
Sedan kom Hasse (99% säker) och  bjöd på krämbullar, mumms, och sedan den andra bagarn bjöd på choklad, för han skulle slänga det annars, och vit choklad är ju awesome! :)

Vi gjorde klart julklappen till ElinSofia, och de är topphemligt, (haha) men jag tvivlar på att ES sitter och läser mig blogg^^ haha.

Efter jag julia och ellen vart lite flum i mörkret och ätit skum lunch i matsalen gick jag och ln på stan ett tag.Rätt najs! Vi sa god jul till alla (nästan) som gick förbi och kajsa ville inte gå bredvid oss... undrar varför :]...  hmm..

Tog kvart i 2 bussen hem, det var den braiga bussen och de var vaaarm och skönt, inga fjortis tjejer som daahigade sig, och allt var naajs, tills jag vaknade..

När jag kom hem la jag mig och såg på film, men jag somnade (A) hehe.. oopps!!

Efter middagen gick jag ut och gick i den vackra fina underbara snön och hälsade på min bror ett tag, fick en bulleee ;] haha., generöst tycker jag! :) haha
När jag kom hem igen hjälpte jag pappa med att skott snö, eller jag skulle skotta ut från hus kanterna så han kunde ta med traktorn. Det var lite små kul och jag fick enormt mycket jul känsla! :D

Jag gick in darrande om tårna... haha de lät skumt.. iaf, mina fötter frös x) haha..
Såg på transformers 2 (hur de nu stavas, orkar inte kolla upp det just nu) De känns oviktigt.  Den var aaaas braaaaa!!!! :D :D :D  OCh så sorgliiiiiiigt!! dog ju typ där en stund!! åå så fiint!!!


hehe.. iaf.. spelade patiensduellen med elina, awesome! :)


Nu ska jag sova, oooooh de lät skönt :] Speciellt efter en sån bra dag som denna! :) tihihi


Nattinatti pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0