Söndaag

Tja! :)

idag tog jag en liten sovmorgon :) najs! Men när jag väl klev upp, gick jag och hämtade bok och la mig igen och läste ut den.. riktigt bra! ( Räcker det om jag älskar dig heter boken)
Degade lite facebook och tog de chill ett tag.. och sedan kom sigrid, vi fikade och sedan dansade vi magdans ett bra tag, de var skönt! :)
men jag skulle på kalas hos mitt kusin barn Elvira som fyller ett idag! Så de blev en snabbit dusch innan :)
Elvira är jätte sööööt!! :]

När jag kom hem började jag packa till gran canaria.. stressaad.. hittar inte alla saker x) tillexempel ds laddaren, men den var framför nosen på mig hela tiden :O vadå kiss my ass sur :O Hunnit vända ut och in på allt x)

Nu sitter jag på facebook/msn och nördar.. på tal om det, är kläder en uppfinning? x) haha..

Ska nog börja krypa till sängen nu! :) ( om ett tag (A) )


BTW...
http://flumchill.blogspot.com/2009/12/x.html#comments    LN är evil x)
Nattinatti pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0