sjukling..

hejhej! Jag vet att ni har saknat mig :] tihihi

FAN VAD JAG BlEV SUUUUR!!! skrivit aaaas långt och sedan råkar jag klicka så allt försvinner.......... damp!!!! x)
men jag är skrivglad, så varför inte skriva om x) taggar ;);)

Jag har inte skrivit på ett tag.. en vecka i morgon.. alltså 6 dagar i dag:) ^^

Min tid utan bloggning x) x) x) :

Lördag: Julmarknad i vindeln, fika hos bror med kusiner, moster och mamma :) Glädjeskuttar fortfarande för att tove åkte ut :):):):):) Bex och Gabbs kom hit, vi hade filmkväll, middag (köttet var inte rått... x) ) iaf, singstar till rösten gick, stackars grannar.. ?
awesome night! :)

Söndag: B och G åker hem vig 4 tiden, klockan 6 var de dans på forum för nybörjare, ett års dansare och 2 årsdansare. Det var jätte kul :) :) :) och en perfekt avslutning på en toppen helg!!

MÅndag: Skola som vanligt, gym på idrotten, de va typ kul... ;) ;) undrar varför?! (A)(A) thihi

Tisdag: Vi skulle göra senap i skolan.. failade ordentligt.. koncistenten ( hur de nu stavas?!) blev mjölig.. inte najs!! men gravlaxsåsen blev awesome :) efter skolan bakade Ln och jag pepparkakor.. inga kommentarer :] JAG HaR EN PENNA!!!! (julia, ln och moi ser på barnpogram.. :D:D:D:D )

Onsdag: Ln s-k-o-l-k-a-r den busen x) :) på kvällen kommer johannes och rebecca med paaaaj :] gött! känner mig dåsig dock.. förkylning på g..

Torsdag (idag): är hemme från skolan.. 10/12.. nobeldagen.. jag hatar den jag är alltid sjuk :O x) det var ett år sedan balen idag.. jag hade feber på balen, men den var awesome ändå, och sen nu idag är jag sjuk... vad är de här?!..  Har iaf hunnit se klar skärgårdsdoktorn idag, de slutade sääääämst.!!!!
och lite skolarbete med.. :) najs!
I kväll blir de att ta de lungt.. äga elina på pd senare kanske, oyes! :D

pusshej och ha de bra! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0