Onsdag- dagenföre jul :)

Heej! :)

Idag har jag varit i vindeln, vart med johanna medans de andra handlade julmaten o.s.v :) Efter det gick jag till Jojj<3 Hon var se duktig på att göra varmamackor så ojjoj x) x) :] Seriöst ;] Tack för julisklappen! :)
Sedan kom mamma och hämtade mig å vi for till kulfors igen :)
Jag packade till utlandet :) Har nästan packat klart, yeyeyeye :D Har nästan bara kvar de saker jag måste ha i morgon på morgonen som är kvar :) <3

PÅ eftermiddagen var hela familjen + en del av släkten bjudna på julbord och lilla julafton hos Farmor och farfar, elr s.k grannarna :) De var mysigt så ojoj! Gott som attan med köttbullar alltså :] tihih..

Fick öppna några julklappar :) mest de från pappas sida :) Av mamma och pappa fick jag ett fint halsband, så länge vi båda andas, syskonkärlek, hur kär får man bli och som jag vill vara, (böcker alltså) aaaawesome!! :) Sedan av farmor och farfar fick jag pengar, och av jenny+ ingabritt och pelle fick jag bioo kort, inte helt fel de heller :)
Självklart fick jag en massa stryk av lars med :) haha.. evil^^

När vi alla var klara och packat bort, var det Elvira som var det intressanta, ( MIn kusins barn) Hon är underbart söt alltså! :) och hon och jag var ensamma i hallen, och hon ramlade ( btw, hon är ett år) och slog sig i pannan på nått och då tog jag upp henne och hon vart tyst och bara ååååh så söööt! Hon vara kröp ihop och myste! Känndes inte dumt med en söt baby i famnen!

När man sagt hejdå till alla och kram hit och kram dit, kom man hem igen :)
Och nu ska jag gå och fortsätta läsa:) just nu läser jag linas kvällsbok.. den är såå pinsam så att man typ dör x) ojoj..

Aja, ny dag i morgon, och sista avsnittet av julkalendern, :) spännande!! :) tihihi
Pusshej och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0