Lördag^^

Hejhej!

Idag har jag vart med malin en stund, bytt julklappar (tackartackar!) smaskat pepparkaka och chillat :) De var najs!
Sedan blev de att göra en massa ärenden på byn igen.. dock inte mina, de var mammas^^ Träffa Tommy på ica, har inte stort minne, var allmänt flum och allt är lite dizzy, men de var ett tag sen ;] x)

I kulfors bakade jag araksbollar, spelade många underbaraaaa låtar på mitt älskaaaade piano! :] Saknat dig babe ;] tihihihihi :)
Efter sju kom monica, per och kusinerna. Vi åt smarrig tacos, och glassig efterrätt de var rätt naajs. :)
Det blev en massa skip-bo, och bus.

är helt nöjd med dagen, och har sen jag kom hem (1,5 h agoo) legat och läst, har 20 sidor kvar nu, och kan inte vänta på att få gå tillbaka till boken och fortsättaaaaaaaaaa!!! <3 underbart bra bok!

Stort taack till Johannaaaa (:


Nattinatti flummisar!! :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0