Lilla julafton!

Tjaah!

Dagen började med att jag vaknade halv 9. Bussen gick 8.25.. najs x) Som tur var skulle min bror köra bil och han for kl. 9, så jag åkte med honom och kom inte en minut för sent! awesome :) tihih

Lektionerna var otroligt chill.. på den första gjorde vi inget annat än att få ett usb minne var.
Sedan skulle vi upp till butiken och stå där, det var lite små kul och fram för allt inte alls jobbigt!
Julbordet var lite överskattat.. rödbetssalladen var inte god... :(  de var typ riven kål i den?! x)
Men annars var det inte mkt till julbord heller.. men julmust fick vi iaf :D najs!

Efter lunch hade vi Matte, räknade hyfsat bra tycker jag! :) Vi har äntligen kommit till de roliga ekvationerna! :)
En lektion kvar.. engelska.. vi hade typ 10 minuter, sedan fick ElinSofia lov att fara till sitt sjuka barn, så vi slutade.. men dock höll jag och ellen på att missa bussen en timme senare.. vi ba eeeh var inte de där vår buss som körde förbi?! SPRIIIIIING FÖR i HELVETEEE (A) haha.. x) x) men vi hann!! awesome :)

När jag kom hem städade jag, dammsuga, diska plocka undan, lite smått.. kollade även på sommarkländerna som jag snart måste börja packa. :) haha.
Började hitta på dansen till julafton.. beslöt mig för att ta låten always med arash.. den passade rätt bra och var inte allt för lång och de är en "normal" låt men har även det orientaliska stuket :)
morfar och åke tittade för bi en snabbis, och sedan blev det lilla julafton med sigrid :D

Jul myyyyyys!! Ljus, fika, musik, klappar, julbus och väldigt skummig och flummig dans. :) yeeeeah knäppnings soloooooooo!!! x) x) x)

kvällens citat:

" Det smakar snus... starkt och kryddigt!" - sigge
haha, skrattattak!


Vi avslutade med lite spel, fridatidningar och hård träninng på gym x) elr.. hårt och hårt x) typ 50 kcal tsm ;) yeah. tihih.


Nu ska jag avrunda och gå isäng hade jag tänkt! Hare göööött! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0