Jul looooooooov!!

Tja! Igen! tihihi
Ni blir INTE av med mig, mohahahahha :]


Jul lov i dag då, as najs! Tog halv 9 bussen till skolan, de var najs, satt och läste hela långa vägen, så otroligt bra bok!!! :) hehe..,

På skolan samlades vi och fikade lite, och sedan blev de en lite jul show bästa var ju ändå snygg killarna som sjöng I want it that way!! x) haha gaaaaarv!!
Och rektorn ägde också på att sjunga x) :) 
å efter det blev det att ta bussen hem igen! ändå små värt, gott skratt iaf  :)

När jag kom hem var jag med ellen ett tag, gjorde små ärenden runt byn, :)  Sedan kom pappa med en telefon... råkade he sönder den jag använde (A)  hehe.. berättar inte hur (A) (A) hehehe.. KLANT :O !!!!

Iaf, klockan sju vart de dax att fara till rebecca :):) hon fyller år på fredag och hon bjöd på fika idag! :) De var naajs, och lite flum x)

Daniel passa superrr i nagellack iaf! :)

Nu ska jag fortsätta att läsaa :] tihihi seeee ya!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0