Fredags mys!

Hejhej! :)
Ellen och Sigrid lämnade just mig och lägenheten :) Så nu tänkte jag berätta lite snabbt om dagen :)
Det började med att jag vaknade 06.57.. bussen går  7 utanför ica.. och de var ju najs x) hann inte kan jag ju säga.. x) men mamma är en ängel och körde till stan en timme tidigare än hon tänkt och satt och väntade på mig :) (vi hade vara en typ timmes lektion för att lämna in 2 uppgifter, lämna in ett papper om val till 2an, och sedan få lite info.. :) Mamma, jag och LN for runt i umeå och handlade :) först blev det rusta, de är najs, och sen barnenshus där var de bara mamma som handlade x) en massa julklappar, haha. :) och sedan blev de boom, som är under barnenshus, och där fanns de många sköna möbler.. hög komfort :] <3<3<3
Efter ett skrov på frasses forsatte vi våran shopping på klädaffär :) vi skulle igentligen bara köpa en julklapp till kusin, men de slutade med att jag provade en massa kläder, och fick med mig ett x antal kläder hem :D :D :D taaack mammaaaa <3 (A)
nu vart de dax för de sista stoppet : Ö & B :)

När vi kom hem till vindeln lämna vi Ln på konsum och mami och moi for på ica, :) och sedan hem till mig :) Mamma hade brottom hem så hon stannade inte så länge, :)
jag gjorde inte så mkt, men sedan gick jag ut en sväng, till lars.. kollade på tv, var inte så mkt bra, såg på plus, :) de är små intressant igentligen :D haha!

sedan skulle jag möta ellen och sigrid på ica :) köpa pizza och glass, najs :)
vi smaskade pizzan, såg på Juno och pratade en massa. Tack tjejor, för allt! :D


Nu ska jag troligtvis gå isäng, men jag gissar att det inte kommer att bli så. :)

BTW, Elina och jag är gifta i ett år nu :D haha.. 5 december... aaawiiiiiie <3 :D puss på dig^^


Hare finfint! pusshej

Kommentarer
Postat av: Elina

Hihihi, 1 år idag :] <3

2009-12-05 @ 18:56:18
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/
Postat av: Malin

nawwwwiiiii :] Borde ni inte ha så här ett år kalas? :D prästen gillar fester ;);) Nej men seriöst :] gulligt :] Grattis!

2009-12-05 @ 19:19:42
URL: http://maaliin-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0