Fredag^^

Heej!

Har vart hemma idag igen.. villa så jätte gärna se luciatåget.. :( men får iaf se lucia på stallet på söndag! :) najs!
Tog en sovmorgon, sedan läste jag ut svenska boken, var uppe till tre i går och kunde verkligen inte sluta läsa.. de är en drooog! :] hur som hellst, nu när jag läst ut boken, passade jag på att göra alla uppgifter, ganska najs, för nu är jag lediiiig hela lovet och veckorna efter, eftersom jag redan är klar :D chilla på lektionerna med :) tihih awesome!
Mamma kom och hämtade mig vid 3-4.. vi for och handlade götta till kvällen, rätt najs å sedan åkte vi till Kulfors, :)
Jag chillade tills vi åt middag och sedan efter den spelade vi skip-boo, de var verkligen länge sen jag spelade de med mamma och pappa :D men mamma vann...? hur var de möjligt ? x) haha..

Jag hann räkna lite matte, slå in en julklapp och bara ta de lungt tills de äntligen var dax för idol.. finalen.. och helt ärligt spelade det ingenroll vem som vann.. absolut inte :) är bara lite jnfjrnfew av att eriks flickvän inte lät homnom vara själv på scenen ett tag.. som om de var hooon som vann.. jag menar, ska hon vara där och klänga på honom när han ska sjunga? aja.. ingen big deal.. men mina ögon blev typ mörkare x) (oooch neeej jag är inte  erik kärgalen) Han har en grym röst, men mer är det inte ;) haha

efter idol spelade jag pd med elina.. 2-2.. INTE BRA FÖR MIN STATISTIK!! :]

nu ska jag läsa lite, och sedan sooooooova :D:D:D <3 pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0