Dansavslutning!

Tjaaao!

Ska skriva en snabbis och sedan fortsätta se på film så jag får sova :D


idag har jag vart i skolan, yeeeey! hade redovisning, sedan idrott, men de var rätt chill.. jag och ln tog kvart i 2 bussen hem :)
Sedan jag kom hem har jag vart med ln en snabbis, vart på dansavslutning i t-lund, det var otrligt roligt!! :D Vi dansade, hade knytid och avslutade terminen. Det var mysmysmys

Sedan när jag kom hem gick jag till sigge en sväng och lämnade hennes laddare, på vägen hem hann jag prata med rebecca en sväng och nu sitter jag och ser på transformers, den är aaaaaaawesome!! inte sett den tidigare, och den är ju as bra :D :D  Ska fortätta se nu, hare bra pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0