You cant win if you not try.

Hey!
Min dag har inte vart men, jag lever, det är mest rimmligt eftersom jag sitter och skriver här nu xD haha.
men iaf.
I morse var jag lagomt trött.. ochstressad.. vaknade lite sent.. men jag hann, wiho. NP matte direkt på morgonen, och en ugly bild i tidningen som alla tycks ha sett. Riktigt nice xD not!
Provet gick hyvsatt bra, inte riktigt nöjd, men sålänge jag får g, så är de väll lungt ;p
Efter provet hade vi Sv... fortsatte att se film om förintelsen. Inget mer märkvärdigt med det.. så efter lunch, hade vi NO. De var kul, helt otroligt xD Vi brännde olika, eh, pulver? Eller va jag ska kalla det. Å kolla vilken färg det blev. t.ex. att saltet blir orange. De va lite coolt^^
På musiken  satt jag mest och spelade piano.. lite slappt xD
Å sen kom det ett sms från danne: "Måste tyvärr meddela att volleybollen blir inställd pga lokalbrist, tydligen är det några från kommunhuset som ska vara på F-centrum. Sprid vidare till de ni vet som brukar vara med. Hemskt Ledsen att de inte blir av och kommer sakna er alla idag på nåt konstigt vis, ni är liksom så störda (på ett positivt sätt alltså) / Danne"
- eh, tack? ;]

När jag kom hem efter skolan kollade jag på gilmore girls, dvs innan jag somnade i soffan (A) så himla trött alltså, ;]
Efter middagen, satte jag igång en film: Familjen robinson. Den ägde allt och alla! Så kung! Å skämten va ju inte lite ful xD  " mitt huvud är för stort och mina armar för små. Jag tror inte det här var en så genomtänkt plan, herre. (a) " hahaa love it!
När filmen var slut gick jag och ringde johanna. Hon var lagomt social i en timme. Å sen la hon ifrån sig telefonen eller något och spela piano och prata med Tobbe, (tror jag) och jag pratade med henne, å sen när hon tog luren igen, sa jag: hörde du mig inte. Hon ba: Jo xD å nå mer, men de kom jag inte ihåg, så hon hade hört mig men orkade inte svara ;] haha. ;p
Å sen dumpade jag henne, men vi blev tsm igen, hihi. som tur va! :D <3

Nej men nu ska jag sova! Hare bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0