You are everyting I need to be happy!

Heeej!

Jag skrev ingenting i går p.g.a att jag somnade i sängen, men kläderna och allt. Tänkte inte berätta så mycket om dagen, men lite granna kan jag väll bju på. Jag och Anja var i en liten skrubb och letade fluffigt rosa tyg.. men tja.. vi gjorde illa oss och gap skrattade.. när vi kom ut tittade typ alla på oss (A) Men alltid ska man göra bortsig, men de hör till det vardagliga livet. Vi hittade dock inget rosa, utan vi tod leopard färgat istället xD mycket snygga öronpuffar de kommer att bli xD hahaha.
Lite annat om dan: kören, volleyboll, gilmore girls och plugg.

Idag därimot har jag inte gjort så mkt plugg alls. I skolan.. tja hade jag kul. Matten var kul, franskan var kul, svenskan var kul och no:n. Det ända som inte var kul var musiken.. överraskad? njeå!
Efter skolan gjorde Ellen, Malin och Jag fika till lärarna... vi smakade inte alls av bakverken! aldrig i livet xD
I bussen till T-lund med johanna blev det också lite bus bröd. 
När vi kom till Johanna, lärde hon mig att spela början av björnbröder - jag är på väg! I´m so happy!!
De är den gulligaste eveeer! + lite narnia och nån jag inte vet, men de är dam, dutt, dutt,dutt, dam, dutt, dutt,dutt iaf!^^
Efter middagen (pizza) gick vi till magdansen! Den var riktigt skoj idag! Vi skulle va i olika grupper.. och sen hitta på en dans till en låt. Roligt roligt! 
När vi kom till vindeln igen hann jag stanna hos johanna ett litet tag, de var trevliga samtalsämnen där alltså! :D
Men de är alltid lika kul! xD


Nu ska jag hoppa i säng.. mår inte så bra, haft ont i bihålorna och huvudet hela dagen.. de suger! Men de blir att härda! :D
Hare fint, pusshej!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0