Where did my heart go?

Hej!
Jag har inte uppdaterat så bra på senaste tiden. Jag har seriöst inte mått så bra, men i guess de är bättre nu.
Idag stack jag och Ewe till stan efter lunchen. Vi shoppade, njöt av solen, åt mjukglass, tja allt man gör när man är på glatt humör. Jag köpte en klänning på Gina, den va lite annars än va jag bruka ha, och de passade mig idag, sen köpte jag ett par solbrillor också! :) toppen dag!
När vi käkat hamburgare å strips med super mycket go krydda från frasses gick vi till Ewe´s kompis Benne, om de stavas så I dont know. (a) Lite udda samtal, men de va trevligt ändå. Efter ett tag kom Johan, ewe´s bror och joina.
Efter ett tag fick de visa oss vägen till Östra, dit vi skulle och kolla på nå uppvisanden o.s.v. De verkade mest vara elever från skolan och vi kännde oss lite mobbade (a) haha.
Men vi fick gratis godis, (A) de va gott. Vi blev intervjuade, eller nån liknande stavning, wtf! Av nån från VK, och de va ju sjukt hemskt! De tog bilder, så jag varnar er, läs inte tidningen några dar här framöver... snällaaa (A) ?

När vi inte orkade stanna längre gick vi till elevhemmet där benne (om de va hans namn) och johan var, nu var de också några fler som jag inte ens vet va de hette. Å där var vi tills bussen gick och vi åkte hem till vindeln. 
Ewe köpte bananer och vi skilljs åt. Men de var en super dag med dig, de vill jag lova!

Nu i kväll har jag inte hunnit göra så mkt, pluggat matte, lyssnat lite på eragon, har 20min kvar att lyssna, så måste snabba mig nu så att de inte blir allt för sent.. ajaj matte NP i morgon.... heeelp!


Aja, ha en god natt! pusshej!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0