Torsdag :)

Hejhej!

Idag klev jag upp klockan 6. Matade lucas, vek ihop kläder o.s.v :) På skolan var de dött. xD
Direkt på morgonen var de kören. De var roligt, men de gjorde ont i halsen att sjunga.. så de var inte så kul..
På franskan kollade vi igenom det vi har spelat in hitills.. hahahahah är de enda jag kan säga xD hahahaha. De är så sjukt fult..
Efter lunch skulle vi igentligen ha någon sorts idrottskuligheter, men jag är förkyld och hostar hela tiden så jag och johanna gick hem till henne och såg på film istället. Raise your voise. :D  Och sen dansade vi vals och hade kulkul :) <3
de måste vi göra om! :D

Elina följde mig hem efter skolan och vi har installerat en mängd olika sims spel och prylpaket, lite halv drygt men de va värt det. Sen gick vi ut och gick med hunden. På tillbaka vägen gjorde vi olika idrotts saker mellan varje lednings stolpe xD lite dum man kände sig alltså, men de lönade sig, rekord med steg. 10.000 steg idag. Wiiie, gubben blev grön xD happy!

När vi kom in tillbaka från promenaden duschade jag Lucas, sen plockade vi bort alla saker från tv rummet och la dit madrasser på golvet istället. Sedan la vi oss ned och såg på high school musical och nu ser vi på barbie och de 12 dansande prinsessorna. xD haha den äger ju, noooot! (A) hahaha.
Men elina ligger och sover brevid xD hahaha. så söt, de tar på kraften att vara 16 minsann xD
hin fyller ju nämligen år idag! :) (A)

Sen har pappa ringt också, de hade de bra i Cran Canaria... 25 grader hade de i kväll, lite orättvist.. :(
Men aja, jag ska se på filmen nu, hare bäst, pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

roligt på promenaden :)



Mobbas inte lite heller!? :O Hehe, som fan att det tar på krafterna ;)

2009-04-11 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0