Söndag

Hallåhallå!

Idag har det hänt massor. På förmiddagen for jag till Malin. Plugg date you know. dock ville Malin spela kort mer än att plugga, eller? ;) Vi spelade iaf stress, och stress igen. Ett x antal gånger. Vid tre åkte jag med Lars hem där Monica, Per, Malin, Johanna och Simon + mamam och pappa satt och åt. Vi var lite sena xD
Men laxen var go iaf. Sen åt vi tårta till efterrätt mums!
Å sen hann vi spela lite tv-spel innan de skulle hem och mjölka kossorna.
Då satte jag mig och skrev klart huvuddelen till min uppsats, happy face!! Och inledningen också.
Riktigt skönt. Nu har jag bara resten kvar då. + Musikanalysen som jag inte heller har skrivit än..
De blev inge One three hill i kväll för att de va nå himla hockey.. men de gjorde inte så mkt igentligen. Gossip Girl var som vanligt ikväll, blair pratade illa om Rory, haha. jag blev sur där ett tag tills hon fick igen i slutet xD
mohahahhah!
Nu sitter jag här och inte gör så mycket..  har fått veta att man tar ett Bb sus på tangenterna Bb, Db, och F. wioho för Elias! :)


aja, ha en bra kväll! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0