Påsken tittar in..

Tjo!

Idag har vi filmat med franskan, hehe lite evil. Johannas död är värsta cute. (A) Och sen smyg reklam, xD haha. oyes!
Andra lektion, so/sv i think, jobbade jag flitigt.. skrev klart de mesta bara lite små fixningar kvar. När jag slutat gick jag till simhallen och var lite social men Rebecca medans de andra hade simmning.
Sv/so lektionen efter lunch var inte lika flitig som den andra.. spelade spel på datorn hela lektionen.. som är 90 min typ... men eftersom jag var som gott som klar, vad annars skulle jag göra, störa de andra? ;]
Sen hade vi matte, jobbade inte så mkt heller, men madde, hur avrundar man 2/3 ?:] just de, 67! :D  haha. Känner mig riktigt stolt, oja! hehe.

Efter skolan var de volleyboll.. de var lite seriösare än vanligt tkr jag xD eller inte lika mycket skratt. Men de va roligt ändå. Efteråt åkte jag och mamma och handlade mat för veckan och sen i kväll har jag:
- Gått på en promenad
- Film ( High school musical) Mest för att kunna sticka sammtidigt utan att missa något. (A)
- Skrivit ut arbeten
- Plockat fram påsken. Eller igentligen var de mamma, men jag pyntade buskarna utomhus med ägg xD De blev extremt söta, oja!

Nej  nu ska jag spela skip.bo med mamma och pappa, de åker ju i morgon så måste ju umgås lite med dom innan de åker.
Hare fint, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0