Något sött och nästan rart

Tjo!
Jag tror jag skippar att skriva om skolan idag, den var så otroligt boooooring så de är inte ens värt.
Men efter skolan gick jag och Malin på bageriet och fikade :)
Efter ett tag såg vi Johanna och Rebecca, hehe. De såg mig inte alls, hehehe (A) (A)
Pratade en snabbis med dem innan de skulle gå och sen när Malin och moi hade fikat klart och sagt adjö till bageriet gick vi till skostället, där köpte jag 2 par skor! :D :D Tack gode gud för skorna! Nu slipper jag gå med skavsårs- skorna en dag till! ;] hehe.
Efter inköpet gick vi till Malin.. vi skulle plugga ;] haha. Vi gjorde Kemi pappret klart.. nästan iaf.. var lite halft osäker på vissa saker.. men gjorde det iaf, xD
Desutom spelade vi kort, hon är inte liiiite evil! Jag har ett kort kvar ( vi spelar stress) och då slår hon "lika som bär" och jag får ta upp en maga stor hög ;/ ONDSKA!
Men, där vid halv sju skilldes vi åt, hon for på ug och jag på forum. Men jag hade riktigt skoj med dig idag! :) <3
På forum var de en föreställning, eller tja, de var en kör/grupp människor som skulle uppträda med en massa disneylåtar! :) Å bland dessa t.e.x. Johanna, Anja, Alexandra och Oskar. Det var otroligt bra, och är jätte glad att jag for dit. De är jag absout, och roland är så söt xD hahah.
Jag och Rebecca fick vårat kaffe:] :] :] :] de va gott... men ingen mjölk ;] hehe. Kaffe som kaffe! :D

En lyckad kväll, jajamensan! <3
(förutom att jag tappade ner halsbandet jag fick av johanna i julklapp på asfalten och de gick sönder och är olagbart :( mycket sorgligt.. )


Hare bästbäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0