Kalllt!

Hehej!

Solek sken hela dagen, satt och läste i solen och de var riktigt skönt. Sedan blev de lite tv-spel, kort o.s.v. med kusinerna innan jag följde jag pappa ut i skogen och röjde. I hela 1 h och 48 min xD haha (som jag fick betalt för iaf, hade en liten fika paus när mamma och co. kom med festis (A) haha.
Efter middagen blev de ju såklart One three hill och Gossip girl. Strax efter slutet av GG, drog jag med mopeden till Vindeln där jag var med sigrid. Vi satt och pratade ett jäkla bra tag. De var otroligt länge sen i umgåtts. Man kan ju säga att vi hade en bred insperationskälla till våra samtal. (a)  Tankningen gick ju super ;) haha. Först problem med att få ut själva bensinen från punpen och sen problem med att få tillbaka tanklocket (A) haha. otroligt stolt ;] hihi.
På väg hem upptäkte jag att de var sjukt kallt att köra. Innan jag ens hunnit halva vägen hem hade fingrarna i princip isbitar, men jag klarade mig hem, tjohooo! :D

Nu sitter jag framför tv:n, och kollar på ett sjuuukt pogram! De typ filmer olika skador när folk gör illa sig när de hoppar med skidor o.s.v. typ "scarrd" jag mår nästan illa ;p

Men nu ska jag krypa ner i täcket och sova supergott efter en helt great day! :) <3

pusshej! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0