I just want you to be happy,

Haj!

Jag kan ju börja med att berätta vad jag gjorde i går (söndag). Vi flickor vaknade någongång på förmiddagen. Ofc var vi trötta, men de funkade fin ändå. När sorglint vis Johanna och Anja skulle åka hem var de bara jag coh Rebecca kvar. Efter en lång lång härlig promenad tog vi moppen till Vindeln för att köpa pizza, men när vi var vid skostället börjar mopenden att rycka, de var superlite bensin. Den stannade helt vid järnbolaget, och därifrän fick vi gå till OK. Nästa problem: hur får man upp de dumma tanklocket på moppen.. hehehe, lite pinsamt, men jag lyckades efter ett tag :D oyees! jag är kingen xD haha.
Medans vi väntade på att pizzan skulle bli klar körde vi på konsum och handlade en massa gotteli gott!
Kvällen: vi sjöng singstar, den så kallade kompisen rebecca spelar in på mobilen, en abba låt som jag skulle sjunga bakgrunds grejjen på. Men, tja, jag hade knappt hört låten och sen aldrig aldrig sjungit den heller, så de va ju trevligt eftersom jag bara höll tonen för att få poäng xD hahaha och så skickade hon de till josef xD haha. Äh, jag är stolt xD haha not! Innan vi somnade såg vi halva Juno, och sen somnade vi som en stock xD

Idag (måndag)

* Ser klart juno
* Aroblates, eller va de heter,- otroligt duktiga xD hahahahahahahha
* sola
* promenad
* tv
Har haft de toppen med dig <3 tack!

Nu ska jag duscha, ska till Antonia och grilla, hare bääst! <3


Kommentarer
Postat av: rebecca,

Men gumman, bästa helgen på länge tack,<3 älsk <3

2009-04-22 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0