I do belive in you.

Tjaaah!

Idag hade vi slöjd på morgonen.. jag skulle ha gjort klart mössan, men jag fick ändra och sy om, de sög. Så nu är jag inte klar... men efter lovet i hope. aja, på håltimmen satt jag och störde rebecca och johanna på deras matte. hehe. De fick inte så mkt räknat.. (A) Tror jag, de kanske kan göra 2 saker sammtidigt. (a)
Lunchen var lustig.. chili con carne, inte de goaste men de går att äta trots bönorna med konstig puder form...
på elevtiden satt jag och räknade matte, ungefär 5-6  tal gjorde jag, haha xD de är häjd på duktighet! :}
På skapandet fortsatte jag och Rebecca med våran underbara ide (öronvärmare av BH) hehe, den blir rikigt het ojah!
Nästa lektion: rörelse. Jag och Elina var inte med. Vi gick och köpte halstabletter istället å lite mer(A)
Sen satt vi på bibblan och slöade. (A)

När jag kom hem gick jag ut och gick med Lucas. Läskigt att gå så nära skogen, haha men de va härligt ändå. Resten av kvällen gjorde jag inte så mkt.. satt vid datorn den mesta tiden.. (A)
Fanns inget att göra.. eller så orkade jag inte.. ska nog gå isäng, dö trött (A)

Men hare fint! pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0