Grillkväll :D

Tja!

Ikväll har jag varit i Skivsjö. Körde moped dit, i bara leggings på benen. Jag kan säga att de var otroligt kallt, huvva.
Men som tur va kom jag till antonia inte allt för nerfrusen.
När micke åt middag satt jag och pratade med Antonia, och när han var klar tog vi fordonen och drog till "mysingen" eller något liknande. Där grillade vi korv och micke kokade ananas. xD haha. Den torkade typ.
Och sen ringde Johanna också mitt uppi allt :D  

När vi kom hem till Antonia igen tog jag på mig mjukis dressen som jag hade med mig. Kännde på mig att den skulle behövas. Antonia gav mig inget bra tips.. någonting om att någon utan lysen skulle köra bakom mig utan att jag såg... och de var sjukt läskigt och kallt att köra hem.. kolsvart alltså! huvva, jag gillar inte mörker.. ånej. Men jag är ju hemma nu så, bättre kan de inte bli. :)

Vet inte riktigt vad som händer i morgon.. de får jag väll se då. För nu ska jag iaf läsa och sedan gå isäng :D
(btw, grön gubbe idag, grön gubbe!!  (A) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0