Grauuurw!

Tjoh!
Idag har jag haft en slappar dag. Elina åkte hem ganska tidigt, vi hann bara se lit epå tv innan hon for. Jag gick ut och gick med Lucas i solen. Det var otroligt varmt och skönt.
När jag kom in igen, försökte jag städa, men de gick bara inte.. var för trött och slut efter den långa promenaden, av den korta nattsömnen och solen. Så jag la mig och vilade en stund i soffan och kollade på scrubs, som btw äger! Jag inte kommit på det förns nu. De är kung! :D

På kvällen kom mamma och pappa hem, och visst var jag glad att se dem, men jag känner redan nu hur jag saknar att vara ensam. Kommer bli svårt att vänja sig xD
Har börjat läsa "Så länge vi båda andas" nu. iofs, har jag igentligen redan läst den större delen av den på engelska, men de är väll bra att läsa om iaf, så att jag inte missar nått bara för jag suger på engelska. ;p men dock så känner jag igen mig på de mesta så lite språk kunskap kanske jag har iaf, vem vet.

Men jag ska krypa isäng nu, mycket som händer i morgon. Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0