Fredags kul?! :D

Tjabba tjena hallå

!

Idag vaknade jag någongång, vet inte när, hunden väckte mig, surt lixom. Vet inte om Elina var vaken men jag somnade om iaf. Tills nästa gång.. då jag släppte ut hunden och gav han frukost. Tredje gången jag vaknade när farfar släppte in Lucas.. någon timme senare kanske steg vi upp xD
Iaf, vid 12 åkte hon hem, så tregiskt ;] å halv 1 kom Lars och hämtade mig, vi skulle till morfar och äta lunch. Han fyller år nämligen. :)
Konstigt nog fick jag och lars 150 kr var, trots de var morfars födelsedag xD aja, man ska inte klaga nnär man får pengar
xD haha.

När bror körde hem mig igen skulle han hjälpa mig med en sak på datorn.. men den har fått tupp juck, så måste troligtvis installera om hårddisken eller nått. Kan ingenting om datorer xD Tur att jag har en back-up dator iaf.. (a)
Men jag är skillad!

Annars ikväll;
* Promenad med hunden
* diskning, får inte igång diskmaskinen :( :( :( (skillad igen.... )
* städat på rummet (bokhyllan)
* Så ska de låta
* Prov kört mopeden, första svängen för idag!:)
* pratat med mamma och pappa
* Singing bee :)

Haft en helt okej dag. Men nu är de dax att sova. Filmen på tv är så tråkig!! (underbara älskade) Jag tror jag somnar av tanken på den.. 

Aja, jag taggar i morgon! De gör jag verkligen! Johanna, Anja, Rebecca och Vecc. Kan de bli bättre? (A) <33
pusshej och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0