Filmkväll hos bror!

Hejhej! 

Idag var jag hemma från skolan, halft för att jag var skjuk och hälften för att jag var helt slut.
Jag vaknade vid 9.. såg på gilmore girls, sydde, flyttade runt saker, spelade piano.. o.s.v.
På eftermiddagen skulle jag ingentligen vara med Sigrid, Ellen, Antonia och Josefin. Men så blev det inte.. så jag var hos Lars, laddade hem några filmer. Först såg jag den ursöta filmen WALL E.. aw,aw,aw säger jag bara!!
Efter den såg jag Tingeling, den sög! Så tråkigt, bu för den. Men den tredje filmen; Bolt. Den var riktigt skön, Haha duvorna ägde xD Å hamsterna var bara scary.
Men när jag skulle börja på min fjärde film kom min bror och avbröt min datorstund. han skulle spela cs, så ingen Edward scissorhands för mig inte.. rackarns.. jag som såg fram imot att de den.. har bara sett de sista minutrarna.
Men de får väll bli någn annan gång då antar jag.

Nu ska jag sova, men hare så jätte bra! Pusshej! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0